ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μια υπέροχη ήμερα με το RINIA, στην Ύδρα, τον Πόρο και την Αίγινα. ΦΩΤΟ

Την Κυριακή 13 Ιουλίου το Rinia Shqiptare në Greqi, κατά κόσμο RINIA  διοργάνωσε μια μονοήμερη εκδρομή στα νησιά Ύδρα-Πόρο και Αίγινα.

Η ήμερα μας ξεκίνησε στο Φάληρο, στην Μαρίνα Φλοίσβου οπού από τις 7 το πρωί άρχισε η επιβίβαση μας στο πλοίο. monomimeri idra poros egina apo to rinia (01)

Στις 8 το πρωί ξεκινήσαμε με πρώτο προορισμό το νησί της Ύδρας οπού φτάσαμε στις 11 το πρωί. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού προς την Ύδρα, απολαύσαμε το πρωινό καφέ μας ,  άλλα το κέφι άναψε από το πρωί, όπου η ορχήστρα του πλοίου έπαιζε ζωντανή μουσική.

monomimeri idra poros egina apo to rinia (02)

Στην Ύδρα ένα μέρος του γκρουπ μας προτίμησε  να βγει βόλτα στο υπέροχο γραφικό νησί, ενώ μια άλλη ομάδα από το γκρουπ προτίμησε να πάει για μια βουτιά στα υπέροχα καταγάλανα νερά της σπηλιάς (όπως ο γραφών) .

monomimeri idra poros egina apo to rinia (03)

Περίπου της 12.30 αναχωρήσαμε από την μαγευτική Ύδρα με προορισμό τον Πόρο. Κατά την διάρκεια της διαδρομής για Πόρο, φάγαμε το μεσημεριανό. Υπέροχες μεσογειακές γεύσης, φρέσκες σαλάτες, και όλα αυτά στην μέση της Θάλασσας.

Στον Πόρο σταματήσαμε περίπου για 50 λεπτά οπού είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μια μικρή βόλτα σε αυτό το υπέροχο νησί του Αργοσαρωνικού

monomimeri idra poros egina apo to rinia (004)

Επόμενη στάση μετά τον Πόρο, η Αίγινα. Ένα σχετικά μεγάλο νησί το οποίο  οι περισσότεροι από εμάς λόγο της σχετικά κοντινής απόστασης από την Αθήνα, το έχουμε επισκεφτεί. Αυτός ήταν και ο λόγος που οι περισσότεροι   προτιμήσαμε να κάνουμε μια βουτιά στην παραλία, ή να απολαύσουμε το καφέ μας με θέα στη θάλασσα

Από την Αίγινα, αφού είχαμε προμηθευτεί και τα  πασίγνωστα φιστίκια Αιγίνης, ξεκινήσαμε για το ταξίδι της επιστροφής μας στην Αθήνα.

monomimeri idra poros egina apo to rinia (5)

Η επιστροφή ήταν το κάτι άλλο. Με την βοήθεια της ορχήστρας,  το πλοίο μετατράπηκε σε ένα πλωτό κέντρο διασκέδασης . Το κέφι ήταν στα ύψη, από  παραδοσιακούς χορούς  της Αργεντινής (Τανγκο :D) μέχρι τσιφτετέλια, νησιώτικα και ζεϊμπέκικα. Φυσικά και η χορευτική ομάδα του πλοίο μας συνόδευε και μαθενε τα βήματα σε οποίον δεν ήξερε. Και πιστέψτε με, ήταν ελάχιστοι αυτοί που δεν χόρεψαν.

monomimeri idra poros egina apo to rinia (05) monomimeri idra poros egina apo to rinia (06)

monomimeri idra poros egina apo to rinia (6)

Στην Αθηνά (στο Φάληρο) φτάσαμε κατά τις 8 το βράδυ. Αν και 12 ώρες κρουαζιέρα, η διάθεση μας ήταν στα ύψη. Θα μπορούσαμε να κάτσουμε ακόμα περισσότερες ώρες αν ταν δυνατόν

monomimeri idra poros egina apo to rinia (7)

Η μονοήμερη κρουαζιέρα ήταν η πρώτη που διοργάνωσε το RINIA. Θα θέλαμε να ευχαριστούμε όλους τους φίλους του RINIA που ήρθαν σε αυτό το ταξίδι. Ήταν μια υπεροχή εμπειρία για όλους μας, και μια πολύ καλή ευκαιρία  να γνωριστούμε μεταξύ μας

monomimeri idra poros egina apo to rinia (8)

Επιθυμία όλων των εκδρομέων ήταν η επόμενη κρουαζιέρα, να είναι αποκλειστικά αλβανική, να κάνουμε μια μονοήμερη κρουαζιέρα όπου  ταυτόχρονα θα γίνει και αλβανικό party επί του πλοίου. Nα είστε σίγουροι αγαπητοί αναγνώστες και φίλοι του RINIA, ότι θα δουλέψουμε προς αυτήν την κατεύθυνση.

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΡΘΡΑ

Νέα, ειδήσεις για την Αλβανία και τους Αλβανούς στην Ελλάδα. Μεταναστευτικά νέα, ιθαγένεια, πολιτογράφηση, κώδικας μετανάστευσης, επικαιρότητα, Ελλάδα