ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ανακοίνωση εργαζομένων της Αποκεντρομένης Διοίκησης Αττικής για τα one stop shop

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα   16-12-2013
Αρ.Πρωτ.: 114

Προς :
1.    ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ
ΑΘΗΝΩΝ
2.    ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ
ΠΕΙΡΑΙΑ
3.    ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ
4.    ΜΜΕ

ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΙΣ 31-12-2013

 

                     Βρισκόμαστε μερικές μέρες πριν την έναρξη της λειτουργίας των 4 Καταστημάτων μιας Στάσης στην Αττική με βάση τον Ν.4018/2011 (που στην ουσία είναι (3) τρία λόγω της συστέγασης των ΔΑΜ Αθηνών Α & Κεντρικού Τομέα-Δυτικής Αττικής) στην Π. Ράλλη, στην Παλλήνη και τον Πειραιά. Τα 66 γραφεία παραλαβής – παράδοσης των Δήμων με τους 300 και πλέον υπαλλήλους θα διακόψουν την λειτουργία τους και στις 4 Διευθύνσεις Αλλοδαπών & Μετανάστευσης, που υπηρετούν λιγότεροι από 100 συνάδελφοι, θα εξυπηρετούνται πλέον το 40% των υπηκόων τρίτων χωρών με χαρτιά στην Ελλάδα. Να υπενθυμίσουμε δε ότι με τις 70 διαθεσιμότητες του 2012 και την αποχώρηση 27 συναδέλφων που εργάζονταν με ασφαλιστικά μέτρα, αποψιλώθηκαν από έμπειρο προσωπικό κυρίως αυτές οι υπηρεσίες. Η περίπτωση της Δ/νσης του Πειραιά είναι από τις πιο χαρακτηριστικές με 12 υπαλλήλους να πρέπει να εξυπηρετήσουν πάνω από 50.000 πολίτες τρίτων χωρών, με δεκάδες χιλιάδες αιτήματα σε εκκρεμότητα, με αδυναμία δημιουργίας ικανού αριθμού θέσεων εργασίας για την παραλαβή των αιτημάτων αλλά και αδυναμία για την ανταπόκριση στις λοιπές εργασίες (επιδόσεις, εξέταση εκκρεμοτήτων κλπ.). Η υποστελέχωση και οι δεκάδες χιλιάδες εκκρεμότητες αποτελούν πραγματικότητα και για τις άλλες τρείς δ/νσεις.

Η τρίμηνη παράταση που δόθηκε τον Σεπτέμβριο από το αρμόδιο Υπουργείο Εσωτερικών ήταν θετικό βήμα με την προϋπόθεση όμως της επαρκούς στελέχωσης και της επίλυσης όλων των σχετικών ζητημάτων που είχαν εγκαίρως επισημανθεί: επίσπευση της αλλαγής του νόμου προς την κατεύθυνση της απλούστευσης των διαδικασιών και της επίλυσης των προβλημάτων που η κρίση συσσώρευσε στους αλλοδαπούς εργαζόμενους και τις οικογένειές τους, ζητήματα φύλαξης και λήψης βιομετρικών δεδομένων, πρόσβασης και υγιεινής, παραβόλων-ηλεκτρονικό παράβολο, αναίτιων πειθαρχικών διώξεων.

Θετική εξέλιξη αποτελεί η δρομολόγηση για στελέχωση των υπηρεσιών από υπαλλήλους της δημοτικής αστυνομίας που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα χωρίς όμως αυτό να είναι εφικτό να γίνει πριν τον Μάρτιο του 2014. Αρνητική εξέλιξη αποτελεί ως αυτή την μέρα η μη τροποποίηση του μεταναστευτικού νόμου,  η μη εφαρμογή του ηλεκτρονικού παραβόλου γεγονός που θα σημάνει ταλαιπωρία των πολιτών και καθυστερήσεις κατά την κατάθεση των αιτημάτων τους για άδεια διαμονής, η μη επίλυση των ζητημάτων φύλαξης κ υγιεινής.

Η πραγματικότητα είναι, όσο και αν προσδοκούμε βελτίωση για το μέλλον, ότι θα ξεκινήσουν οι υπηρεσίες μας την 31-12-2013 να εξυπηρετούν κόσμο με ελάχιστο προσωπικό και με το σύνολο των νομοθετικών και λειτουργικών θεμάτων σε εκκρεμότητα. Από όλα τα παραπάνω θεωρούμε αναγκαίο να ενημερώσουμε τους συναλλασσόμενους πολίτες και τους αρμόδιους φορείς ότι το πρώτο διάστημα της εφαρμογής της νέας διαδικασίας θα είναι δύσκολο και θα πρέπει να δείξουν όλοι κατανόηση. Οι εργαζόμενοι θα κάνουν το καθήκον τους, ας το κάνουν και όλοι οι λοιποί εμπλεκόμενοι.

Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                        Ο  ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

  

           ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ   ΗΛΙΑΣ                                                                          ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ                               

 

 

Για το albanians.gr

Fatos Malaj

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΡΘΡΑ

Νέα, ειδήσεις για την Αλβανία και τους Αλβανούς στην Ελλάδα. Μεταναστευτικά νέα, ιθαγένεια, πολιτογράφηση, κώδικας μετανάστευσης, επικαιρότητα, Ελλάδα

To Top